Varför måste jag lägga till en e-postadress?

Ändrad den Mån, 14 Okt vid 12:57 E.M.

Att ha din e-post tillagd och uppdaterad förbättrar din upplevelse av våra tjänster, samt att vi kan ge dig bättre service genom att hålla dig informerad.


Här är varför det är viktigt:

  • Kommunikation: i fall vi behöver komma i kontakt med dig rörande administrativa frågor.
  • Fakturor: din e-postadress gör det möjligt för oss att skicka dig fakturor för tjänster, vilket säkerställer smidiga och snabba transaktioner. Läs mer om aktuell prissättning här.
  • Kontakt för slutförda ärenden: Exempelvis, när våra kollegor från tjänsten Kollarna slutför ärenden, kan vi med hjälp av din  e-postadress göra dig uppmärksammad på att du har ett meddelande att läsa i den tjänsten.


För mer information, se vår Integritetspolicy.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov