Får jag ett kvitto efter betalning?

Ändrad den Ons, 3 sep. vid 3:18 E.M.

Ja, när betalning har skett kommer du att få ett kvitto till din e-post som bekräftar att transaktionen har genomförts framgångsrikt och att betalningen har registrerats i vårt system. Om du har några frågor angående transaktionen eller kvittot, tveka inte att kontakta vår kundtjänst för hjälp och support. Vi strävar alltid efter att ge dig en smidig och transparent upplevelse när det gäller dina betalningar.


Vänligen inled med att kontakta Zaver Support:
Telefon: 08- 551 062 60
E-post: info@zaver.se
Öppettider: Måndag-Fredag kl. 09:00-17:00

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov