Hur av- eller ombokar jag min tid?

Ändrad den Thu, 14 Mar 2024 vid 01:34 PM

Digital

Om du har digitala vårdbesök, kan du enkelt hantera dem i appen.


Du kan av- eller omboka ditt digitala möte i Doktor.se appen genom att välja kategorin "Av-/omboka" i vår app.


Så här gör du:

  1. Har du inte Doktor.se appen i din mobil? Börja med att ladda ner Doktor.se appen från App Store eller Google Play.
  2. Har du redan installerat Doktor.se appen? Öppna Doktor.se appen på din mobil eller surfplatta.
  3. Klicka på “Logga in med ditt BankID”
    • Du behöver ha ditt BankID installerat på samma enhet som appen
  4. Under Vårdadministration längst ner på sidan klicka på kategorin “Av-/omboka”


Vårdcentral

Smidigaste sättet att omboka eller avboka en tid med din vårdcentral är via 1177.se.


För att om- eller avboka din tid på en av våra vårdcentraler kan du även kontakta vårdcentralen direkt via telefon. Här hittar du kontaktuppgifter till alla våra vårdcentraler.


Lättakuten

För att avboka eller omboka din tid hos Lättakuten så gör du det enklast via det sms du fått i samband med din bokning.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov